Reiselivssjef Arne-Jørgen Skurdal

Visit Innlandet tar nå tar steget fullt ut og er på leting etter en digital markedsfører for regionen.

Kommunikasjon og historiefortelling er i en rivende utvikling og nå ønsker vi å satse enda mer på den digitale historie fortellingen sier Reiselivssjef Arne-Jørgen Skurdal. Kanskje finner vi en kandidat som har bodd noen år ute og har lyst til å komme hemmat, fortsetter Skurdal med et smil.

Vi vet jo at det er mange gode historiefortellere rundt oss som har lyst til å fortelle gode historier om sterke merkenavn som Skibladner, Hadeland Glassverk, Kistefos, Granavollen og Prøysen. Like viktig blir det å finne de engasjerende historiene som aldri har blitt fortalt før. Regionen har et svært godt kulturtilbud med blant annet Norges ledende sommershow Urbane Totninger, Hønefossrevyen og Sommerlagere på Gjøvik Gård.

På matsiden er vi Norges absolutte spisskammer. Disse historiene må ut slik at flere får med seg alt det vi har å tilby innenfor lokalmaten – som jo er en reiseopplevelse i seg selv.

Etter en god strategiprosess som ble lansert på Kistefos i slutten av året så faller nå ting på plass med økt fokus på arrangement samt kurs og konferanse. Dette markedet er svært viktig for regionens næringsliv og vi ønsker å ta en enda større del av dette markedet.

I tillegg har man med åpning av Turistkontoret på Brumunddal sist uke også fått på plass en ressurs som skal jobbe med å lage opplevelses pakker for regionen.

Visit Innlandet er destinasjonsselskapet med 9 kommuner rundt våre største innsjøer. Vi har en medlemsmasse på ca 180 medlemmer, spredt i vår region, som alle sammen fortjener å bli løftet fram gjennom god historie fortelling avslutter Skurdal.

Mer informasjon om denne spennende muligheten finner du her:
www.visit-innlandet.no/bransje/stillingsutlysning-innholdsprodusent