Profilerte innlegg

Ny daglig leder i Quality Improvement International AS (QI)


Svein Martin Berg Krogstad (36) er ansatt som ny daglig leder i Quality Improvement International AS (QI). Han blir en del av den videre satsningen QI-teamet gjør sammen med eier Nanna Elisabeth Ulstein og kvalitetsrådgiver Helle Cathrine Amundsen. QI er spesialister innen kvalitetssikringstjenester for hoteller, restauranter og andre servicebedrifter.

QI leverer skreddersydde tjenester som gjør det mulig for bedrifter å måle og forbedre kundeopplevelsen, og dermed forbedre driftsresultatene. QI tilbyr en komplett pakke med verktøy for å måle og forbedre både kvalitative og kvantitative driftsresultater.

Berg Krogstad, som har lang erfaring fra hotell- og reiselivsbransjen, startet i stillingen 1. juli 2018.

Han kommer sist fra stillingen som områdeleder for Coor Service Management AS, som leverer Facility Management-tjenester til Equinor (tidligere Statoil), og har tidligere hatt ulike lederjobber. Blant annet på Britannia Hotel som assisterende direktør, konstituert direktør, profit manager og management trainee.Han har og jobbet flere år som daglig leder for P-Hotels i Trondheim.

36-åringen har en bachelor i hotelledelse fra Universitetet i Stavanger.

Innsats, engasjement og bransjekunnskap

– Det er allerede lagt godt merke til at Svein Martin har begynt hos oss. Jeg er svært fornøyd med å få ham med på laget. Vi har jobbet sammen tidligere, og jeg gleder meg til at våre kunder skal få nyte godt av hans brennende engasjement og stå-på-vilje. Med god relevant erfaring, sitt vinnende vesen og solide nettverk vil han være en viktig brikke for å videreutvikle QI, sier eier og styreleder Nanna Elisabeth Ulstein.

Snart 15-års jubileum

I 2020 har QIi 15 år levert kvalitetsevalueringer gjennom blant annet mystery guest og mystery call-oppdrag. Fokus på kvalitet er viktigere enn noen gang. Både norske reisende og utenlandske turister har stadig høyere forventninger, og QI har gjennom mange år opparbeidet seg solid erfaring og kompetanse på evaluering av servicekvalitet for sine kunder.

– Det er utrolig artig å få bli en del av QI.Jeg har selv erfart god resultatutvikling på både produkt, service og lønnsomhet på bakgrunn av QIs kvalitetsrapporter, sier Berg Krogstad som ser frem til å bidra til kvalitetsutvikling via QI-teamet.

Profilerte innlegg
Fire arkitektteam konkurrerer om å få tegne The Whale – Snøhetta i finalen
Profilerte innlegg
Trysil står foran tidenes sommer
Profilerte innlegg
Norges beste HR-arbeid gjøres i hotellbransjen
There are currently no comments.