Influensere fra 15 land, med 53 millioner følgere FLYS INN TIL BEITOSTØLEN!

Beitostølen har utviklet seg til en stadig mer attraktiv location for spillefilm, reklamefilm og ulike PR-events Nå er det duket for fire events i oktober, november og januar med tyske Tomsen Sport, i samarbeid med Beitostølen Resort. Tema er internasjonal lansering av det nye fenomenet snøskøyter. Globale influensere fra 15 land, med 53 millioner følgere kommer.
-Veldig moro, sier direktør Atle Hovi.

Familytube, er største familie-YouTube-kanal i Spania, med 2,23 millioner følgere på YouTube. De kommer til Beitostølen på det første eventet i oktober. @ Pressebilder/DestinasjonsKirurgene

Det er Oslo-mannen Tommy Syversen, sentral i Tomsen Sport med 43 prosent eierandel, som i sitt arbeid med salg og distribusjon, har etablert samarbeid med Beitostølen Resort. – Vi kaller dette «Operasjon 3`de vintersport», samarbeidet med Beitostølen, der de lokale selskapene Radisson Blu Beitostølen, Tappen Bar & Restaurant og Beito Aktiv deltar for å tilrettelegge dette som er det største influenser-eventet noensinne, ikke bare på Beitostølen og i Innlandet, men ett av de største også i Norge, sier Tommy Syversen.

En av de tre snøskøytemodellene-modellene som Tomsen Sport har utviklet, med normannen Tommy Syversen i en sentral rolle. Se tomsensports.com @ Pressebilder/DestinasjonsKirurgene

Snøskøyter er kort og godt en type alpinstøvel med skisåle under, slik at du kjører ned alpinbakkene på kun støvelen. Tomsen snøskøyter har som mål å bygge denne som den tredje nye vintersporten i skibakkene verden over, og de er på god vei, ifølge Syversen. Selskapet startet virksomheten i fjor, og har allerede global distribusjon. Eventene på Beitostølen er det de kaller «global brand activation». Selskapet har medarbeidere med solid bakgrunn fra kjente merkevarer som blant andre Nike, Calvin Klein, Levis og Colombia Sportwear.

Atle Hovi og Tommy Syversen møttes i juni. Da var målsetningen å få influensere med mer enn 10 millioner følgere til Beitostølen. -Pr i dag har vi booket influensere med totalt 53 millioner følgere på plattformene YouTube, Facebook, Instagram, TikTok og Twitch. Til den første turen nå i oktober, har vi nå influensere med totalt 44 millioner følgere, forteller Tommy Syvertsen. 

Andrea Gogan, er største TikTok´er i Romania, med 10,1 millioner følgere på TikTok, og snart 1 millioner følgere (945.000) på Instagram, og kommer til Beitostølen på det første eventet i oktober. @ Pressebilder/DestinasjonsKirurgene

Samlet kommer det rundt 200 personer fra 15 land til de fire eventene. Her finner vi store globale influensere fra internasjonal toppmodell og TikTok-stjerne med over 10 millioner følgere, til flere verdensmestere innen skøytesport. De skal være på Beitostølen i tre døgn. Det er ikke snø i bakkene på Beitostølen i oktober, så de starter på «Snø», innendørs-skianlegget på Lørenskog, før det blir avreise til Beitostølen på kvelden, der det blir aktiviteter i regi av den nye Tappen Bar&Restaurant, Beito Aktiv og Radisson Blu Beitostølen.

Dagen før avreise kjører Tomsen Sport sin egen spesialbuss til Galdhøpiggen for ånteste sommerskisenteret der, og så avsluttes hele turen med middag og afterskatenmed DJ Olaf på Tappen Bar & Restaurant.

Hvorfor nettopp Beitostølen?

-Beitostølen er Norges populære familiedestinasjon, og byr på noe av det beste Europa har av naturbaserte opplevelser. Derfor er dette et glimrende utgangspunkt for beskrivelsene influenserne skal bringe videre med sine tekster og bilder til millioner av følgere verden over.

Simona Krainova, Miss Tjekkia, toppmodell, influenser og skuespiller med 424.000 følgere på Instagram og 143.000 på Facebook. Hun kommer med familie til Beitostølen på det andre eventet i november. @ Pressebilder/DestinasjonsKirurgene

-Så har Beitostølen med Beitostølen Resort som lokomotiv, alltid vært gode til å identifisere tidlige trender. Vårt samarbeid, og med store globale influensere på plass på Beitostølen, et talende eksempel på nettopp det. Vi har slagord «Fun-On-Day-One». De ler mye på Beitostølen, er veldig profesjonelle og resultatorienterte. Derfor er dette den perfekte destinasjonen for oss. Positive mennesker skaper positive resultater. Enkelt og greit, understreker Tommy Syversen.

-For oss er dette samarbeidet et virkelig kinderegg, sier direktør Atle Hovi i Beitostølen Resort. -Tomsen Sport skal lansere et nytt produkt, som våre kunder kan bruke når de kjører i skibakken. Tomsen bruker store internasjonale influensere med millioner av følgere, for å bygge posisjon for sine produkter. Dette skjer altså på Beitostølen, og vi får profilert merkevaren Beitostølen både nasjonalt og internasjonalt, til stadig nye kundegrupper. 

Ikke mulig å få det bedre!

Koongy Kwak, fra Korea er verdensmester i «short track speed skate», og med sølv i OL i både 2016 og 2022 . Har 340.000 følgere på Instagram og kommer til Beitostølen på eventet i januar. @ Pressebilder/DestinasjonsKirurgene